welcome to my cutie bloggie. :)
Schaa AL Hassan






blogskinby:SchaaAlHassan
editby: SYASYA
its holiday peeps! yeeyyyyyy! :)


 see the title beb! holidayy! cuti cuti cuti!!! :D
oke2 terlebih excited pulak aku ni. HEHE ..
sebab2 aku suka cuti sekolah:
1- x yah bangun pepagi buta.. :P
2-x yah tnggu bas! walaweyhh syokk2! :)
3-x yh blaja bio,fizik,chemist add math 2 weeks! its freedom derr~
4-x de perhimpunan..
5- aku boleh online..
6- and others (x thu dah nak letak sebab ap lg --' )
btw kalo dh cuti skolah ni kan percayalah korang nanti nmpk kat fb or twitter ayt mcm ni..
~aishh boring laa...bila skolah nk buka ni? ~
~aku rindu kawan2 aku..cepatlahh buka skolahh~
HAAA! ade x ade x korang nmpk? kalo x de ayt mcm tu pon ayt yg lebih kurang mcm tu pon mesti ada kennn? kalo x de xpe2 tnggu la lg 2,3 hari~ :p
ni yg wa nk marah ni derr. dah cuti sekolah kau nak sekolah..bila sekolah kau nk cuti pulak.. aishhh SILA BERSYUKUR BOLEH X? *marah ni marah*
eheee~ sorry ter emo pulak. maklumlah wa suka cuti sekolah derr. i love cuti sekolah like org gilakkk..hehe :p
 lastly: ENJOY YOUR HOLIDAYS BEB~ :)

p/s: td aku buka fb aku nmpk F3 skolah aku nak deaktif akaun tp mcm berat hati(dia tulis kat status). dear junior.. deaktif je akaun fb and twitter hmpa tu. INSYAALLAH mmbawa kebaikan kpd hmpa.Kmi dh ade pengalaman.. acehhhh aytt aku~ :p
 


foxyform.com