welcome to my cutie bloggie. :)
Schaa AL Hassan






blogskinby:SchaaAlHassan
editby: SYASYA
boleh ke??? :/


today siti hawa telah mencabar saya untuk tutup akaun facebook dan akaun twitter KESAYANGAN saya. perghhh satu dugaan kot!! HAIHHH la awa sygg. sja betoi kan? siap kata AMANAH lagi tu? grrrr~ >.<
awa cabar saya ni bukan sebab apa. sebab mr.annoying saya x dak pon twitter ngan fb ni smua. so awa cabar saya kalo saya boleh tahan x buka twitter and fb sama mcm mr,annoying saya. saya pon dgn BERAT HATINYA terima cabaran ni. tp selamat awa baik, kasi tempoh x bukak akaun fb n twitter smpai ari JUMAAT ni sahaja. pukoi 11 MALAM. fuhhh hope dapat bersabar. :D *saja suka buat teruk aku ni* hehe

uwaaa sdeynyaa! :'(
ni lagi lagi dan lagi sdey. :(


 p/s: esok aku periksa chemistry. dan hari jumaat aku periksa syariah paper 1. wish me luck taww. btw cepatlah ari jumaat >.<"


foxyform.com