welcome to my cutie bloggie. :)
Schaa AL Hassan






blogskinby:SchaaAlHassan
editby: SYASYA
android android android!
assalamualaikum to muslim.. and hello people! :)


nampak x tjuk ats tu?? berkaitan dgn android.. aku x bpe reti psal android2 ni.. siyez wa ckp sma lu bukan x bpe reti mmg x reti langsung! sdey kan?? sob sob.. (lap air mata dulu) :(  skank ni trend org pakai fon yg ade android kann?? aku pon galak la soh mama aku p beli kat aku fon yg ade android jugak..last2 aku dpt jgk fon yg ade android  iaitu fon xperia x8(murah je x mcm fon korang) ...n now i'm regret..u know why? sbb aku x thu apa2 pon psal android ni...LANGSUNG X THU APA2 OK? spe2 yg pkai fon xperia x8 or yang mne fon ade android kan..aku nk tnye.. ape yg boleh buat dgn fon xperia x8 aku tu?? ajarlahhhh! =.= logo android ni comel kan? hijau smcm je..comel je aku tgk...hikhik.. so conclusion nye...aku mesti belajar kat someone psal android2 ni..ade je kwn yg pro psal android tp aku malu la nk tnye lbey2 .. so sekian sbb membaca ketidak puasan hati  aku yang aku ni  x reti psal android.. thanks :)
p/s: sori bhsa aku ari ni mcm budak2 x pegi skolah..maklum la dh lme cuti..hehe :)
xperia x8

comel kan?? :)

foxyform.com